| 
		 
		
		W    przypadku   zagubienia   legitymacji   szkolnej   uczniowie   
		dostarczają   do   sekretariatu  szkoły:  
		- wniosek   o   wydanie  duplikatu  legitymacji   szkolnej  (do   
		pobrania   ze   strony   www  lub z sekretariatu), 
		- fotografię o wymiarach 30 mm x 42 mm,                                                                                                               
		 
 - potwierdzenie wniesienia opłaty 9,00 zł na rachunek bankowy 
		szkoły 
		nr:                                                                            
		
		 
		
		
		26 8788 0009 0023 2166 20470001.   
		
		
		                                                                                                          
		 
		
		
		Wniesienie opłaty za pośrednictwem kasy szkoły nie jest możliwe. 
		
		
		Podstawa prawna:
		
		ustawa z 16 
		listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 
		r.,   poz. 1282, ze zm.) - Załącznik 1;
		
		rozporządzenie 
		ministra edukacji narodowejz 
		28 maja 2010r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków 
		szkolnych (Dz. U. Nr 97, poz. 624, ze zm.) - § 
		26 ust. 3. 
		
		
		Uczniowie rozpoczynający edukację 
		w naszej szkole otrzymują legitymację bezpłatnie po dostarczeniu 
		fotografii, na odwrocie której prosimy wpisać imię i nazwisko, datę 
		urodzenia i adres zamieszkania. 
		
		   |